Komentar
Mohdadzlan Adzlaz
Mohdadzlan Adzlaz 8 jam yang lalu
Macam ni
Mohdadzlan Adzlaz
Mohdadzlan Adzlaz 8 jam yang lalu
Cepat juga kau masuk aku
Rahim Eriandi
Rahim Eriandi 8 jam yang lalu
salah satu lagu tema cinta beda agama yang liriknya cukup jujur dan realistis
Angga Sinta
Angga Sinta 8 jam yang lalu
Duwet with siwonnya indonesia ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Gilang Antas
Gilang Antas 8 jam yang lalu
Bisa ngefans lgu ini grs2 ikatan cinta
Widi Nansuci
Widi Nansuci 8 jam yang lalu
Dimana kamu? Apakah kau rindu:)
fitri arakhmadhani
fitri arakhmadhani 8 jam yang lalu
โ˜น๏ธโ˜น๏ธโ˜น๏ธโ˜น๏ธโ˜น๏ธโ˜น๏ธ
Rini Bon Amtv
Rini Bon Amtv 8 jam yang lalu
Suaranya khas , cocok unt adegan 2 galau di IC .
Lutfi Iskandar
Lutfi Iskandar 8 jam yang lalu
Lagunya indah banget ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Fachmi DH
Fachmi DH 8 jam yang lalu
Pernah ldr ujung ujungnya putus karna ada orang ke 3
Dududu Aj
Dududu Aj 8 jam yang lalu
5 hari yg lalu tembus 5M sekarang udah 6M gaiss mantap bgt kalian luar biasahhh, makasih penonton IC udah kepoin lagu ini
Tesa Dahlan
Tesa Dahlan 8 jam yang lalu
Ke inget sahabat gw.. Tapi persahabatan kita hancur karna sudara perempuan gw sendiri. Kalo di ingat" lagi jadi saki sndri
Rere Angeliani
Rere Angeliani 8 jam yang lalu
๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
Lutfi Iskandar
Lutfi Iskandar 8 jam yang lalu
Lagunya indah banget ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Naura Felysia
Naura Felysia 8 jam yang lalu
Yang mampir kesini gara2 IC kita satu server
Akila Zahra
Akila Zahra 8 jam yang lalu
Ikatan cinta lovers.....siapa suka Likes ya
Ka Mah
Ka Mah 8 jam yang lalu
Kamu sudah pergi meninggalkan rasa yang pernah kau beri untukku, tapi aku disini tetap menyimpan rasa itu dengan harapan Allah menakdirkan kamu untukku. Aku merindukanmu, Ade..
Iis Oktafiani
Iis Oktafiani 8 jam yang lalu
Kesini karna denger di sinet ikatan cinta..๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š
Farrah Azzra Fadillah
Farrah Azzra Fadillah 8 jam yang lalu
Kesini gegara ikatan cintaa Tpii emg enak bgtt lagunya๐Ÿ˜ญโค๏ธ
Akila Zahra
Akila Zahra 9 jam yang lalu
Gue kesini gara2 suka
Lutfi Iskandar
Lutfi Iskandar 9 jam yang lalu
Lagunya indah banget ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Holmen Gsi
Holmen Gsi 9 jam yang lalu
Kesini gara gara ic.. lagunya enak didenger
andi faridah
andi faridah 9 jam yang lalu
Hadeeuuhh ingat masa lalu,, cinta tak slh tpi aku yg slh
Asmiyatur Rofi'ah
Asmiyatur Rofi'ah 9 jam yang lalu
Kesini gara-gara virus ikatan cinta satu server, wkwkwk......
Siti chumaeroh
Siti chumaeroh 9 jam yang lalu
Kesini karna ikatan cinta lagunya enak Banget bas scane micii angga
Siti chumaeroh
Siti chumaeroh 9 jam yang lalu
Kesini karna ikatan cinta lagunya enak Banget bas scane micii angga
Shangrilla Male
Shangrilla Male 9 jam yang lalu
Emak gw nonton ic tapi pas adaa lagu ini muncul enak banget anjir yah gw carilah wkwk
Hayfa adzra aqilla Hayfa
Hayfa adzra aqilla Hayfa 9 jam yang lalu
kesini gara gara emak ngeliat di ikatan cinta๐Ÿคฃ
Faruk taufik H TaufikH
Faruk taufik H TaufikH 9 jam yang lalu
Ksni krn ikatan cinta
tiara ramadhani
tiara ramadhani 9 jam yang lalu
kesini gara" sinetron ikatan cinta HAHAH penasaran bgt di sinetron nya ada lagu ini , auto cari di youtube wkkw
Jenni Marbun18
Jenni Marbun18 9 jam yang lalu
Siapa yang kesini gara" ikatan cinta ? Pastinya sama dong kayak aku lagunya bikin terngiang ngiang.
Refi Mariska
Refi Mariska 9 jam yang lalu
Yang Kesini grgr ikatan cinta satu server
Prafda Pradita
Prafda Pradita 9 jam yang lalu
Hadir
Sifa Sifa
Sifa Sifa 9 jam yang lalu
Huaaaa๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ.. cocok banget sma kisah first love akuu :((
Nurul Farida
Nurul Farida 9 jam yang lalu
Ikatan cinta membawaku kesini...
kirigaya prada
kirigaya prada 9 jam yang lalu
Kebetulan lagi nonton berita
Ithma Anna
Ithma Anna 9 jam yang lalu
nitip 1:02
Raflypatau 20
Raflypatau 20 9 jam yang lalu
Love story the series sentron yg paling keren salam aku tonton. Gak bosan2 liatnya ken sama maudy, pokoknya mereka pasangan yg cocok bagi sya...
KingZ FF
KingZ FF 9 jam yang lalu
Siapa yang kesini karena IKATAN CINTA
Jesaya Wiguna Silaen
Jesaya Wiguna Silaen 9 jam yang lalu
Kesini krn ikatan cinta Ga tau judulnya Tapi nyari lewat lirik
Ila 16ermalenna
Ila 16ermalenna 9 jam yang lalu
gegara ikatan cinta kesini โœจ
Ghea Zalva
Ghea Zalva 9 jam yang lalu
Jadi kangen mama:)
Fitrie Hasibuan
Fitrie Hasibuan 9 jam yang lalu
Gue kesini gara-gara Ikatan Cinta. Tangerang, 04 Maret 2021.
me
me 9 jam yang lalu
teng teng teng teng teng suka banget sama intronya
delon delova
delon delova 9 jam yang lalu
Wkwkwk wkwkwk wkwkwk ternyata Ayu Ting Ting mantan member 2NE1 yang dah keluar
Ahmad Dwi Saputro
Ahmad Dwi Saputro 9 jam yang lalu
Allah semoga orang kita tercinta di sisimu ya Allah semoga kita akan bertemu lagi di akhir hidup ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘
Mahalini Cantik
Mahalini Cantik 9 jam yang lalu
Kau bukan untukku
Rini Yuniarti
Rini Yuniarti 9 jam yang lalu
Berkali2 dong aku denger ni lagu ya tetep suka
Laila Hs
Laila Hs 9 jam yang lalu
Kerenn
Chika purnamasari96
Chika purnamasari96 9 jam yang lalu
Trendingkan guys
Annisa N
Annisa N 9 jam yang lalu
Kesini garagara ikatan cinta. Pernah ngalamin kisah cinta angga dan michi. Menggemaskan sweett ..... 4.3.21
Ocikk Widya
Ocikk Widya 9 jam yang lalu
Congrats udah 6M Viewers bertepatan dengan ultah Lini
Anah risty
Anah risty 9 jam yang lalu
Yay finally 6M :')))
Mahalini Cantik
Mahalini Cantik 9 jam yang lalu
Happy birthday @mahaliniraharja
Pop & Jazz Music
Pop & Jazz Music 9 jam yang lalu
lebih baik cintai ibu daripada cinta pacar!!!
Mahalini Cantik
Mahalini Cantik 9 jam yang lalu
Terharu banget Happy 6M guys makasih semuanya mari bergandeng tangan Bahagia banget lagu aku yang salah di nyanyiin langsung tadi mahaliniXNuca di ulang tahun lini Bisa liat siaran langsung nya di ig: mamah @seriniraharja
Pop & Jazz Music
Pop & Jazz Music 9 jam yang lalu
Lagu Favoritku
Aksyar Nurkhofifah
Aksyar Nurkhofifah 9 jam yang lalu
Karena ikatan cinta views nya nambahnya cepet, Kereeennn
Mohdadzlan Adzlaz
Mohdadzlan Adzlaz 9 jam yang lalu
Kau jangan nak ikut orang ni jadi jahat biar kawan-kawan kau yang jahat adik engkau jangan jahat Kalau dia jahat ke dengan dia Kalau dia masuk neraka Aku Janganlah ikut jauh masalahkah kau masuklah sudah Biarkan kekal abadi selama-lamanya bila datang ke kawan jahat tak ada jamin masa depan kau tu gemuk telanjang dalam neraka jahanam jawabnya tak dikembalikan Di Surga aku cakap dengan kau jujur aku tak mahu aku limpas di sana nanti kau di dalam neraka atau aku dan langkah yang penting kau dan aku lepaskan tiket Begitu juga dengan kau nak mengikut orang nak menyakitkan Hatiku biar aku dah muka kita tak kita handsome tak jadi dengan hati pun kita tak Bagus cepat baik dan tak bagus itu adalah menyakit hati orang adalah syaitan segala-galanya Itulah kerja syaitan segala-galanya apabila kau ikut orang menyakitkan hati aku Aku harap kau biar sama-sama kawan aku masuk ke syurga yang aku diajar oleh orang tua aku sebagai anak Aku Harus ikut apa yang dipesan oleh ibuku kawan boleh kawan-kawan sama menangis susah kita cari di dunia ini kawan ketawa banyak bila kau susah siapa yang ada di situ ibu kau betul bah kau minum kawan kau dua ribu 3000 Kan Kan mak kau sihat tak belum tentu dia mahu kasih tapi satu benda dia ada ingat lain belum pernah kawan Kamek duit kan dengan ikhlas kau bayar bayar Kalau kau tak bayar Terpulang pada engkau aku inginkan dunia dan akhirat betul tak bercakap ibu adalah senjata kita susah asal kakitangan Kita adalah ibu tak ada kawan yang tolong kita Kau jangan nak ikut jadi orang yang buat dosa nak menyakitkan hati aku buka Kau tak layan mu kau sakitkan depan Allah maha kuasa aku tak halalkan apa kata-kata aku jadi permainan semata-mata dunia ini pun aku tak cakap Kau jahat Kau yang baik kalau kau jahat Aku tak mahu kau kasih dengan kau hanyalah aku
Ayuyuza Fikriya
Ayuyuza Fikriya 9 jam yang lalu
Gua cari lagu ini gara gra liat iktn cinta paa musiknya ini dan penasar gua.jdi cari tau wee๐Ÿค—
putri
putri 9 jam yang lalu
yeyy happy 6M viewss guyss, kado buat lini juga neeh๐Ÿ’ƒ๐Ÿป sekali lagi happy birthday liniiiiii
Aku SpasangSepatu
Aku SpasangSepatu 9 jam yang lalu
Congrats 6M viewers Nuca n lini..
Afaf Izaz
Afaf Izaz 9 jam yang lalu
Semangat road to 10 juta bisa yuk
mayang auly
mayang auly 9 jam yang lalu
Alhamdulilah happy 6M and happy birthday our queeen. Love you so much
Sm Nanda
Sm Nanda 9 jam yang lalu
Yang searching โ€œsungguh susah buat lupaโ€ mana suaranyaaa
Mohdadzlan Adzlaz
Mohdadzlan Adzlaz 9 jam yang lalu
Aku nak tengok engkau Aku nak serius pun tak dapat Bila tengok engkau aku tak dapat Bila aku serius kau orang tu ketawa memang aku tak dapat tahan Itulah kekalahan aku beda aku jumpa orang ada masalah sikit pun bila kawan aku dah besar ketawa aku dah mungkin dah aku aku takut orang tahu aku main-main kerana aku cepat
Kukuh Firmansyah
Kukuh Firmansyah 9 jam yang lalu
Reff nya bikin menyayat hati
Selvi Nurjati
Selvi Nurjati 9 jam yang lalu
Lagi rindu, trus denger lagi ini sampe nangis gini ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ Miss you
Mohdadzlan Adzlaz
Mohdadzlan Adzlaz 9 jam yang lalu
Senyuman Kalau dia nampak di situ Kau jangan tipu aku Aku tahu ikhlas jujur
Mohdadzlan Adzlaz
Mohdadzlan Adzlaz 9 jam yang lalu
Astaghfirullahalazim ada dekat Giant bagi tu ada kat sini membuat aku terus pergi Sabah atau tak Aku harap kau kuatkanlah imanku ya Allah kau sejak mendapat kekuatan kuatkan kekuatan bukan sedap pendapatmu mi apa yang tak pernah berlaku besok bila aku ini terima Allah aku dah semakin sabar Mungkin inilah adalah ujian bagiku atau untuknya saja sakitkan hati aku Allah kau Berilah petunjuk jalan yang terlalu mudah bagiku kalau kau betul-betul Kau cakaplah sekarang elok tahu Ustaz Betulkah kau cakap juga aku tak mahu fikir panjang kalau kau tak mahu aku curang dengan kau kau takut muka tahu dia cakap budak muka kau tak ada tu salah pun Bukan kejahatan kau itu saja yang
LatifahMsy
LatifahMsy 9 jam yang lalu
Selamat 6M viewerssss and Happy birthday to lini this is your birthday gift i hope we always give you more
cappucinno jawa
cappucinno jawa 9 jam yang lalu
Kesini karna nonton ikatan cinta ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ
iyya kak
iyya kak 9 jam yang lalu
Kesini gara" ikatan cinta chek
Mohdadzlan Adzlaz
Mohdadzlan Adzlaz 9 jam yang lalu
Kau mahu aku buat apa Dah buktikan kau macam mana aku nak buktikan kau Aku betul-betul sayang kat kau Kau datanglah Sarawak aku nantikan kau kalau kau datang kau tak ada berhenti Kalau aku keluar tak dapat kena gunting tidak Bulat kau faham Macam mana aku nak buktikan cinta aku suruh kau bercakap dengan aku macam mana Tak fahamlah kau ni kejap Okey dia tak okey kau mahu aku buat apa Kau cakaplah kau mau aku bunuh orang tidak bukti cinta kau cakap dengan orang pakai lagu orang marah aku tak pernah buat Sebab aku berkawan dengan kau pun aku buat jujur dalam hidup aku tak ada mainkan perasaan aku tak mahu sebab aku berkawan ikhlas dan jujur aku semua boleh main lagu Kalau Aku tak main lagu Asyik lagu kau nanti orang cakap apa aku chord lagu gitar Demi kita boleh main Mana lagu dia kita mahu main kan Kita vitamin lagu untuk kita tercinta Aku Tetap kau kalau kau jumpa aku dulu kita dah kahwin cepat-cepatlah kau datang saudara kahwin minta engkau aku ambil barang aku tetap aku isi barang apa semua nanti kau send Jah Kalau kau malas cakap aku sakit hati Gang anak buahku adalah tak salah dengan Lebuh adik sendiri adik sendiri Janganlah kalau kau cakap boleh aku dia mesti la kena keluar rumah aku berlaku dan kita perempuan Bukan kau Aku ikhlas Jujur aku cakap pun untuk kau tak percaya kalau tak sedap kau datang ke Sarawak aku ambil barang dekat engkau kahwin je senang betul tak ragu-ragu Aku budak tu kalau kau tak datang Kalau tahu tak cakap mana kau main perasaan tu bukan aku yang main perasaan kau terus aku semua bayar terus aku aku lagi tu kau datang ni Nak duduk sebelah saja aku dekat semua aku bayar aku tak ada duit tapi dapat duit bayar minyak Kau duduk sebelah bosannya aku tak tipu kau
Tasya Millenia
Tasya Millenia 10 jam yang lalu
Kangennnnnn :(((
Bambang Susetyono
Bambang Susetyono 10 jam yang lalu
Alhamdulillah dihari Ultah Mahalini 4-3-2-1 mencapai 6 jt V. Saya adalah orang tua pencinta lagu2 Indonesia.Saya sempat menangis melihat lagu seindah ini terseok seok di 3 jt V.Ternyata Tuhan dan semesta tidak berkenan dengan keadaan ini.Lewat Label maupun manager maka lagu ini memulai petualangan baru menjadi back song Sinetron Ikatan Cinta yang sedang digemari.Benar saja banyak yang terpesona dan terkesan dengan lagu AYS.Lagu ini bukan saja menyiratkan perasaan kedua penyanyi, Angga dan Michele atau Nino dan Elsya, tapi juga mewakili perasaan sebagian pemirsa yang pernah salah memperlakukan cinta. Maka tidak aneh lagu ini cepat sekali populer dan dicintai para pemiarsa.Mudah2an momentum ini dapat dimanfaatkan Nucalini untuk menapak kedepan lebih baik.Serahkan semua ke Label dan Manager, pastilah mereka akan membawa anda pada cita2 tertinggi anda. Harapan jangka pendek saya adalah Nucalini bisa membawakan Lagu Ini di Malam Final Indonesia Idol Edisi Special tahun 2021 dan jangka panjang AYS menjadi lagu Legend yang ditonton paling tidak 50 juta viewers. Cinta tak pernah salah, hanya kita yang sering salah menilai dan meperlakukan cinta. Selamat ulang Tahun Si Cantik Mahalini, semoga selalu sehat, succes dan bahagia selalu. Untuk Nucalini semoga masih ada karya2 bersama anda, demi para penikmat musik berkelas Indonesia dan demi kemajuan musik Indonesia.Salam succes selalu.
Eni Nuraeni Nur
Eni Nuraeni Nur 9 jam yang lalu
Aamiin
Riana Adisti
Riana Adisti 9 jam yang lalu
Aamiin aamiin, terharuu bacanya๐Ÿ˜ข
Jenny Lockey
Jenny Lockey 10 jam yang lalu
Glass
Endah Endah
Endah Endah 10 jam yang lalu
Bagusss
Mohdadzlan Adzlaz
Mohdadzlan Adzlaz 10 jam yang lalu
Kalau diizinkan Allah aku bercinta dengan sambal sambal adalah kau bukannya
Mohdadzlan Adzlaz
Mohdadzlan Adzlaz 10 jam yang lalu
Assalamualaikum Dah habis lagi aku sayang kau dunia dan akhirat aku tak dapat melupakan kau Aku dah cuba lupakan tapi tak dapat dah tu bila aku tengok anak engkau Haji seolah-olah seperti anak seorang aku yang merajuk bila aku tulis aku tak dapat tahan dengan tangisan aku terus Pusing ke belakang aku kan selalu pergi dengan siapa pula tak Sebab aku Suamiku Okey betul tak merasa Aku Yang merasa sekarang Itulah aku diam seseorang sumpah mati tu sekalipun Kalau kau tak percaya terpulang pada kau aku pernah belajar itu jujur dan setia kalau aku mahu perempuan cantik-cantik putih-putih lagi cakap engkau dari mesia semua ada insya-allah Malaysia ada berapa orang tadi aku tak pergilah kejap kecantikan mereka Kalau kau tak percaya aku pergi masuk dalam Facebook aku tadi ada aku gambar aku post gambar aku semua dalam Facebook ya Allah Aku cakap engkau yang cuma ada aku buang aku tinggal aku sahaja dengan penjawat aku masuk balik sebab aku dah penat buat baik aku minta maaf pada mereka tapi aku buang semua gambar pendatang lagi makin banyak datang lagi aku jadi tak jadi aku takut bos aku tu IDpost sebab siapa-siapa aku tak dapat buka Facebook aku nak keluar duit dia cakap tak lepas duit yang kau telefon sudah masuk kau pakai Bangsat ini tiada satu aku tak suka tau aku bercinta lagi satu Aku tahu terbuka benda tu aku juga masuk group masuk balik sana kalau aku habis Sana abang tunggu setengah jam baru kita masuk bank lain takut banyak nanti sakit apa keluar susah Aku terpaksa mencuri Hatiku aku kau tak habis-habis betul aku Allah pun Dengan ikhlas hatinya Nabi Muhammad turut mengaminkan doa kita yang bagi kita pahala tapi tak nampak batu kita mati nanti baru nampak segala-gala kejahatan keburukan menghina wang menghamparkan kehidupan manusia kerana manusia itu semua kan daripada pagi soalan aku tolong orang kena ikhlas tak ikhlas tu disoal Juga kepada kita ada kembali insya-allah erti anak malam siapa yang saudara aku buat lagu tapi tiada aku bagi dekat kawan aku tapi lagunya semasa cuba sebab aku tak lebih tahu aku terpaksa Mencari buku di sini berita Bernama buat lagi aku buat lagu dari semua buat lagu yang selebihnya semua kawan aku buat nanti aku kedai telefon sekarang Aku di sana mu tapi aku takut bertepuk belakang Cerita Seorang insan Bila jatuh cinta dunia telah menjadi rosak kerana hati aku lah Lepas tu dia berdoa dan berdoa tidak mahu cakap dengan aku panggil buat kata-kata dengan kena terimalah muzik adik Nantilah kita Assalamualaikum Kepada Allah kau tahu saja kepada Allah yang Maha Mengetahui segala-galanya kalau aku tak kalau aku curang kau izinkan Allah buktikan di depan mata engkau jumpa aku buat kali yang tak berfaedah macam tu juga engkau Walaupun kau jauh di hatiku kata-kata cuma aku dapat tahu kau masih dengan seseorang tu Aku pun beritahu pasal kan dari jauh Entahlah jangan tak berputar keluarga Impian Allah adalah aku buat betul engkau Aku minta kan
Dwi rhw
Dwi rhw 10 jam yang lalu
Zivellas hadirrr,yukk support bareng"
Have A Nice Day
Have A Nice Day 10 jam yang lalu
AAA SELAMAT 6M๐Ÿฅบ