dangdut malaysia popular koleksi lagu melayu lama 2019

  Ditonton 551,669

Raja Ammar Shah

Tahun Yang lalu

Komentar
Asmawi MD nor
Asmawi MD nor Hari Yang lalu
Asyik
Mohamed raffeq Mohamed khan
Mohamed raffeq Mohamed khan 2 hari yang lalu
Best πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ
Dija Swan78
Dija Swan78 2 hari yang lalu
Arwah bapak aku suka putarkan lagu 60an. Lagu dangdut ni febret jiran aku. Mmg dia selalu putarkan. Rewind zaman nakal kecik2 marin. Hihihihi..
Paiman Bin ro
Paiman Bin ro 3 hari yang lalu
Mantap skali buat muzik dangdut bg indonesia ia great Of Top dangdutnya awsome,......,,,..
Zulkifli Liey
Zulkifli Liey 4 hari yang lalu
Syik asyik asyik asyik nya bercinta.... Ku ku ku punya cinta wehhhh.....best wooo.....Amelina love you πŸ₯°
MohdYusof60
MohdYusof60 5 hari yang lalu
ha padam muka aku, pkp kali ni dok umah la.... satu ribu sayang ooooo.... layan amalina... hahaha
Nur Khalisa
Nur Khalisa 5 hari yang lalu
layan lagu jelah
maarof khairon
maarof khairon 6 hari yang lalu
2021. Cita. Oku aku aku .25. LACU aku aku Aku aku aku .25.aku.MAAROF. Aku ini.Cita Kita Aku .ho.cita amu .aku aku aku aku aku.oku. ini.cita . Amu Aku aku aku Cita mu aku aku aku aku akuini Aku aku aku aku aku aku aku aku Kita πŸ₯°. aku .aku eku cita aku aku aku aku aku .mku sku aku aku aku aku aku .mu eku aku aku aku aku aku ku aku._diaku aku aku aku aku aku aku itu you aku Itu amuaku aku aku oku akuAku eku mu aku aku wligu any kueku eku eku eku aku aku aku eku aku aku aku aku aku aku aku aku aku aku aku aku aku aku aku aku amu iriaku iri aku aku aku aku aku aku aku amu aku aku aku amu aku aku aku Amu a.ku aku aku aku amu aku &aku aku eku aku LUREA.LA. 25 CLU zMAHL YHSYHIHIH 11.MAAROF 25. MAAROF
Sharifah Bakar
Sharifah Bakar 8 hari yang lalu
Pakai saraf
Aila And the sister
Aila And the sister 9 hari yang lalu
Suka dengar lagu dangdut. Release tension.
Nur Atiqah
Nur Atiqah 10 hari yang lalu
Mlam td dgar lgu carta era je smbil jhit lgsir tp relax2 je.. Petg ni sje bkak dgdut smbil mnjhit.. Aishh xleh dok diam plak bdan ni trikot2 dangdutnye smbil mnjhit..
Nur Khalisa
Nur Khalisa 5 hari yang lalu
boleh ek dengar lagu sambil menjahit...
Khel Fletinie
Khel Fletinie 10 hari yang lalu
Dalam kesemua senarai lgu dangdut diatas, lagu Angkat Kaki (Sheeda) yg rentak muziknya seakan2 rentak muzik dangdut indonesia..hebat..terbaikk
Fauziah Abdullah
Fauziah Abdullah 17 hari yang lalu
Mantap bossku..πŸ‘πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒlagu lama juga la trbaek
Zauyah Mat Rani
Zauyah Mat Rani 10 hari yang lalu
Pp
Luziaf Lone
Luziaf Lone 18 hari yang lalu
Fuh layann
Vivo Y53
Vivo Y53 19 hari yang lalu
Penutup tahun 31.12.2020..πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Nozy Boys
Nozy Boys 19 hari yang lalu
Best sangat laguΒ² dangdut lama ni..30/12/20..sy suka..Kita kasi 5 star..
Othman Jaafar
Othman Jaafar 20 hari yang lalu
ßs
Syafez94 Syafez94
Syafez94 Syafez94 23 hari yang lalu
Teringat zaman 2001 masa tu aku tgh bercinta dengan ex..sekarang dia anak dua dh..hahaha
Sa-Ho-Da
Sa-Ho-Da 24 hari yang lalu
satu lagu 2 iklan. tahi betul. potong stim tgh zumba.
incik amad
incik amad 18 hari yang lalu
Tarik video sampai habis. Pastu replay. Iklan hilang
Syafez94 Syafez94
Syafez94 Syafez94 23 hari yang lalu
Hahahaha
Ryukyu Seikai
Ryukyu Seikai 26 hari yang lalu
Hilang mood dangdut, buang lgu fantasi bulan madu, bknya dangdut , slow rock, parah admin,
Nadiah Nazir
Nadiah Nazir 20 hari yang lalu
Itu fantasia musim cinta, bukan fantasia bulan madu
qairamus
qairamus 27 hari yang lalu
23.12.20, Rabu ; 0954 my fav song ❀️
amiyr musa
amiyr musa 29 hari yang lalu
Study spm 2020+1 ft dangdut🀭
amiyr musa
amiyr musa 25 hari yang lalu
@saya qemal hahahah mantap pak abu
saya qemal
saya qemal 25 hari yang lalu
Kita geng
saya qemal
saya qemal 25 hari yang lalu
Terboekkk
N muttalib
N muttalib Bulan Yang lalu
Layann..2020
Petriscia Momoy
Petriscia Momoy Bulan Yang lalu
makan sambil dengar lagu dangdut nie.πŸ˜…πŸ˜…
Erni Nisa
Erni Nisa Bulan Yang lalu
Wasuo vmuioiovmasuovmm
Erni Nisa
Erni Nisa Bulan Yang lalu
Wasuoovmuovm
Suhaini Binti noorman
Suhaini Binti noorman Bulan Yang lalu
uh...hu.. sambil sarapan layan lagu amelin πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
sasha banks
sasha banks Bulan Yang lalu
Cinta 100% Robek hati ku Senggol senggolan
meks
meks Bulan Yang lalu
Lagu hits buatmu mmg kreatif... Melodi je, semua tajuk lagu dia combine je jd laguπŸ˜‚.. Hebat. Jd sdp plk tu
Ayie Channel
Ayie Channel Bulan Yang lalu
Yg dislike lagu ni dia gay
nooraini supu
nooraini supu Bulan Yang lalu
Sweet memory's in JB.zaman kolej..ikut balik umh shbt sy tu mang seronok tlng sapu daun kering bawah pokok mangga wajib buka lagu dangdut ..laju je buat keje erk..,πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜…
Asyikin_ Azmi95
Asyikin_ Azmi95 Bulan Yang lalu
Layan atuh
megat daniel
megat daniel Bulan Yang lalu
Layan betul lagu dangdut ni...asal lh aku lahir hujung tahun 90an!! X dapt merasa kegemilangan dangdut.. tengok kat youtube je mampu
elen garcia
elen garcia Bulan Yang lalu
dik... masa mas idayu dtg bt konsert kt perlis, ramai gila org. masa tu roadtour suzuki txt gamma dgn gsx 110. aku darjah 6 masa tu.. dh la setahun tu nk merasa tgk konsert bkn main payah. hahaha
Nur Farhenak
Nur Farhenak Bulan Yang lalu
.
Hanafi Zaid
Hanafi Zaid Bulan Yang lalu
D
P P
P P 2 bulan yang lalu
Ah ah ah.best lagu nya
Asta_Yuno Black Clover
Asta_Yuno Black Clover 2 bulan yang lalu
Masa main lagu ni tdi ingatkan Indonesia punya lagu sekali tgok betul2 penyanyi dri ngara sendiri mantap... Angkatan 20-an mariiii
kikie retno
kikie retno Bulan Yang lalu
dulu dangdut hidup di malaysia. juge boleh masuk Indonesia..salam dari indonesia
Muhammad Shafiq
Muhammad Shafiq 2 bulan yang lalu
Yg tgh msak tu..jgn dok goyang sgt..tkot habis tupah kuah kelantai
lily mazlizan
lily mazlizan 5 hari yang lalu
Mmg Best saya selalu zumba dgn lagu ni πŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ‘―πŸ‘―πŸ‘―πŸ‘―
Mail Ok
Mail Ok 2 bulan yang lalu
Laguunyaa sedap betul...waktu masih smp saya kenal lagu ini...sedap pokoknyaa
Siti Mariam
Siti Mariam 2 bulan yang lalu
auto goyang bahu.... ihhhhhhhh... hahahahahahah
Erni Nisa
Erni Nisa Bulan Yang lalu
Wasuovnasuovmwasioasvm
maarof khairon
maarof khairon 2 bulan yang lalu
Cita .HO .MAAROF ho.Aku INl Aku ini.Aku 25 .MAAROF IHI Aku ini .MP3 HO.MAAROF Cita Aku Dl Aku aku aku MAAROF Cita Aku ini Aku .Aku cita aku aku aku aku Aku aku aku. Cita.di ini. Aku Aku cita aku . INl Aku aku aku ini aku mu Aku a aku s Aku eku Aku Aku.25 Aku. INl cita aku aku aku a Cita .MAAROF aku aku INl.Aku HO.INI MAAROF INl Cita Aku Dl Aku aku aku aku MAAROF Cita aku Dl.aku s aku cita aku mu di. aku aku aku Cita aku aku cita .aku aku aku lNl. cita ini aku ini.aku MP3 ini aku aku aku ini.cita Aku .Cita .aku aku .MAAROF Aku aku cita .Aku. Cita aku .aku ini.p3.AKU INl aku aku cita aku iri.MAAROF Aku aku myu aku aku aku cita aku aku mu aku .ini.aku cita aku. Cita Aku .cita aku eku aku aku aku.HO .Aku aku a aku. Aku aku aku eku aku aku Di aku aku. Aku aku .di.Diaku aku Aku aku aku ini iri.Aku aku.di.lNl iri aku .aku aku Aku.itu aku aku aku ini Aku ini Aku aku Aku aku aku aku aku Aku aku cita Aku aku aku aku .mu.itu Aku aku. Radio Aku aku aku aku aku aku itu .cita Aku aku eku ini .Aku aku aku .INl itu .maaof .itu . iri AKU MP3. Aku aku aku aku a
maarof khairon
maarof khairon 15 hari yang lalu
Oku .MAAROF -MAAROF .maaof MAAROF MAAROF maaof maaof .maaof maaof cita Kita cita ini.mu. Aku aku aku eku aku aku.2.cita.kita .cita aku aku . Aku cita maaof aku .cita aku aku aku Kita πŸ₯° Aku aku 0ku .aku aku.cita. Kita.aku eku. Aku Oku aku mu aku eku.oku aku aku oku mu.oku ini eku.oku oku . OKU aku aku aku aku cita Kita . Aku .aku aku aku oku .eku ..di .25 maaof . Aku aku aku aku amu
maarof khairon
maarof khairon 15 hari yang lalu
Aku aku ini. Aku amu aku. Aku aku .reku ekub
maarof khairon
maarof khairon 15 hari yang lalu
MAAROFCita _Aku aku aku be aku aku aku aku aku iTi.aku aku eku aku aku.eku I
Uwon Bot
Uwon Bot 2 bulan yang lalu
Lagu2 lama ni sememang masih yg terbaik d dengar
Noor Marjiah
Noor Marjiah 2 bulan yang lalu
Rrfd
Salmiza Awang
Salmiza Awang 2 bulan yang lalu
Pkpb nie layn lagu nie jelah
megat daniel
megat daniel Bulan Yang lalu
Melaka dh bebasπŸ˜„
Rick Asteley
Rick Asteley 2 bulan yang lalu
Hrp da pelapis dangdut
Shamchannel tube
Shamchannel tube 2 bulan yang lalu
Amelina king of dangdut malaysia
Yusof Amin
Yusof Amin 2 bulan yang lalu
Hncesuenxkorem...
Nurul nadia Binti Mohd azrul
Nurul nadia Binti Mohd azrul 2 bulan yang lalu
Layan tgah2 malam.. bukak tingkap tgok bulan.. teringat zaman2 kegemilangan dlu..
Sylvester Slycat
Sylvester Slycat 2 bulan yang lalu
4:02 dag dig dug 08:43 angkat kaki 12:37 secangkir madu merah 16:37 memori daun pishang 22:11 yang sedang-sedang saja 26:26 selamat jalan romeo 30:53 yang tersayang 36:05 bulan cinta 40:49 cintaku 100% 45:11 robek hatiku 49:54 senggol-senggolan, cubit-cubitan 54:18 senada cinta 59:17 di dadaku ada kamu 01:03:01 asyik 01:07:49 cek mek molek 01:12:17 lagu hits buatmu 01:16:40 goyang bali 01:20:53 silaturahim 01:25:10 fantasia musim cinta 01:29:35 diam-diam jatuh cinta 01:32:55 Kelmarin 01:37:08 selangit 01:41:59 semakin asyik semakin rindu 01:47:14 wulan
Arvien Amsyhar
Arvien Amsyhar 2 bulan yang lalu
Pin kan bang
Arvien Amsyhar
Arvien Amsyhar 2 bulan yang lalu
Thanks
carollines chella juan
carollines chella juan 2 bulan yang lalu
Tq
Raja Ammar Shah
Raja Ammar Shah 2 bulan yang lalu
Nice bossku
rika sumanto
rika sumanto 2 bulan yang lalu
Zaman kegwmilangan dangdut.masa tu semua nk jd penyanyi dangdut namun yg unggul tak ramai
fabian jamil
fabian jamil 2 bulan yang lalu
WOW DAH LAMA TAK DENGAR LAGU DANGDUT LAMA
Amira Zulnadia
Amira Zulnadia 2 bulan yang lalu
Buat hilang stress dengan anakΒ²
MUAMMAR FITRI NICKNAME PETER
MUAMMAR FITRI NICKNAME PETER Bulan Yang lalu
@meks saya ok je bkan stakat seminggu staun bolehπŸ˜†
meks
meks Bulan Yang lalu
Lelaki mmg sdp kata, try bg dia jg ank blh sehari pn tau lh rs dia... Xckup sehari bg seminggu hihi
MUAMMAR FITRI NICKNAME PETER
MUAMMAR FITRI NICKNAME PETER Bulan Yang lalu
Dngan ank2 pon nak stress🀣
Khairul Nizam
Khairul Nizam 2 bulan yang lalu
Malam2 dengar lagu dangdut best terbaik
Lizz Design
Lizz Design 2 bulan yang lalu
Layan mata .. Hilang ngntuk kejap.
NORAFIDA ISMAIL
NORAFIDA ISMAIL 2 bulan yang lalu
Mantap weii...
Malikrizwan Malikrizwan
Malikrizwan Malikrizwan Bulan Yang lalu
qqqg
Evan gnr Eduardo
Evan gnr Eduardo 3 bulan yang lalu
Mntppp
Farah hamimi Zaini
Farah hamimi Zaini 3 bulan yang lalu
Lagu lamaΒ² menyengat kembali walaupun dah tahun era baharu
Nurul Ardini
Nurul Ardini 3 bulan yang lalu
Sambil msk smbil layan dangdutπŸ˜‚
Accik Anna
Accik Anna 13 hari yang lalu
Saya pulak sambil buat karipap
Rabiaah Abu seman
Rabiaah Abu seman 3 bulan yang lalu
Terbaik bangsa ku, alhamdulillah
Azizah Hamid
Azizah Hamid 3 bulan yang lalu
Selmt menjamu selera utk sahabat2 mkn tengah hari sambil berhibur yok....
Sahril Sahril
Sahril Sahril 3 bulan yang lalu
nenek ku suka dengar lagu ni lagu atok ku duluh syng di sama lagu ni nenek ku suka sama atok ku duluh sekarang tiada sudah di
Nayla Wati
Nayla Wati 10 hari yang lalu
Jupiljhkvuj
Nayla Wati
Nayla Wati 10 hari yang lalu
Lluop
Sahril Sahril
Sahril Sahril 3 bulan yang lalu
nenek ku suka dengar lagu ni l
Murni Rundun
Murni Rundun 3 bulan yang lalu
dangduth malaysia hebaat juga .....dah th 2020
Faris Sg86
Faris Sg86 3 bulan yang lalu
Hye
Kirara Production
Kirara Production 3 bulan yang lalu
Hye
Faris Sg86
Faris Sg86 3 bulan yang lalu
Assalamualaikum
Kirara Production
Kirara Production 3 bulan yang lalu
Waalaikumussalam
Sharun Keluarga
Sharun Keluarga 3 bulan yang lalu
Mantaplh lgu ni bes hilangkn boring
Norzila Fadzil
Norzila Fadzil 4 bulan yang lalu
Layan jab dangdut weiii,,,
nurul syamimi
nurul syamimi 4 bulan yang lalu
Pada 2019
fendi sofia
fendi sofia 3 bulan yang lalu
Kjkh
Mum Triple_A
Mum Triple_A 4 bulan yang lalu
anak2 sekolah . ibu layan jer dangdut sambil2 buat kerja rumah πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Qaseh Ainul
Qaseh Ainul 2 bulan yang lalu
Yes betul tu🀭
Mum Triple_A
Mum Triple_A 4 bulan yang lalu
Raja Ammar Shah : terhoyong hayang sesikit πŸ˜…πŸ˜…
Raja Ammar Shah
Raja Ammar Shah 4 bulan yang lalu
Ye betul
Rohman Rohman
Rohman Rohman 5 bulan yang lalu
Bagus
muhdhafizul99 9999
muhdhafizul99 9999 6 bulan yang lalu
padu teroxxx bosku
Zanoreen soran Yeenzmusz
Zanoreen soran Yeenzmusz 6 bulan yang lalu
Layan Dangdut lok kito ptg tuk smbil gurin2 santai2😘😘😘
Nur Qaseh Qasidah Mohd Fazrin
Nur Qaseh Qasidah Mohd Fazrin 7 bulan yang lalu
Lagu2 memang Power Rangers
Romli b din Salbiah bte ahmad
Romli b din Salbiah bte ahmad 7 bulan yang lalu
Lagu2nya.. masih segar dan mengembalikan nostalgia..sempoii..?πŸ‘
Raja Ammar Shah
Raja Ammar Shah 4 bulan yang lalu
Betul
Nur Qaseh Qasidah Mohd Fazrin
Nur Qaseh Qasidah Mohd Fazrin 7 bulan yang lalu
Betul
zahari Yaacob
zahari Yaacob 9 bulan yang lalu
best. hilangkan boring. tq
Rozie Jojie
Rozie Jojie 19 hari yang lalu
Sambil kemas umh layan lagu dangdut best jgk haha..
Mohammad.salleh Berselama Selamanye
Mohammad.salleh Berselama Selamanye 9 bulan yang lalu
Lagu ni sangat digemari oleh anak anak saya
elen garcia
elen garcia Bulan Yang lalu
sy pun.
Nur Qaseh Qasidah Mohd Fazrin
Nur Qaseh Qasidah Mohd Fazrin 7 bulan yang lalu
Saya pun
Bekas Diskotik - DMS [ Penelusuran ]
1:26:28
Sara Wijayanto
Ditonton 3,8 jt
[TinyTAN | ANIMATION] - Dream ON
3:15
BANGTANTV
Ditonton 14 jt
Bekas Diskotik - DMS [ Penelusuran ]
1:26:28
Sara Wijayanto
Ditonton 3,8 jt
[TinyTAN | ANIMATION] - Dream ON
3:15
BANGTANTV
Ditonton 14 jt
SILET - Jatuhnya Pesawat Sriwijaya Air SJ 182
10:31
RCTI - INFOTAINMENT
Ditonton 2,3 jt